Jučer je u Selcu završena 22. međunarodna poslovno turistička burza Crikvenica – Selce u sklopu koje se dodjeljuju tradicionalne nagrade „Simply the best“. Ova tradicionalna godišnja nagrada za kvalitetu, inventivnost i kreativnost u turizmu utemeljena je 2009. godine, a zajednički je dodjeljuju UHPA – krovna udruga Hrvatskih putničkih agencija i specijalizirani turistički magazin Way to Croatia. Nagrade se dodjeljuju najboljima u turizmu.

Turistička burza, u sklopu koje je i dodjela nagrada, okuplja djelatnike iz agencijskog poslovanja, pružatelja tursitičkih usluga, hotelijerstva i restoraterstva te sustava turističkih zajednica.

Nagrada se dodjeljuje u pravilu u 6 kategorija od kojih je 5 stalnih (1.Ugostiteljstvo; 2.Manifestacije; 3. Putnička agencije; 4. Inovativni projekti; 5. Osoba), a jedna je promjenjiva.

U procesu predlaganja sudjeluju putničke agencije, turističke zajednice, novinari, turistički mediji, tvrtke, udruge i pojedinci iz turističko ugostiteljskog sektora. 

U kategoriji promocije i propagande za kreativan i inovativan pristup prezentaciji lokalne baštine realizacijom stripa „Vodnjanske štorijice“ čime je na osobit način obogaćena turistička promocija destinacije nagrada je dodijeljena Turističkoj zajednici grada Vodnjana. Nagradu je preuzela direktorica Morena Smoljan Makragić.

„Vodnjanske štorijice“ skup su odabranih priča, legendi i usmenih predaja iz Vodnjana, Galižane i Peroja. „Vodnjanske štorijice“ sadrže ukupno šest priča i legendi, od čega je jedna iz Peroja, jedna iz Galižane i četiri iz Vodnjana. Strip je preveden na strane jezike, talijanski, njemački i engleski. Strip u digitalnom obliku može se pročitati na web stranici Turističke zajednice grada Vodnjana www.vodnjandignano.com, a u tiskanom obliku u Turističkoj zajednici grada Vodnjana te virtualno, koristeći TaleUp aplikaciju. TaleUp aplikacija omogućuje čitatelju da na odabranim lokacijama unutar Vodnjana prati strip u proširenoj realnosti i da potraži likove iz stripa, skrivene na nekoliko lokacija u Vodnjanu. Za realizaciju proširene stvarnosti zaslužna je tvrtka 360Provideo iz Zagreba.

Na realizaciji vodnjanskog stripa sudjelovali su renomirani autori: Fran Strukan (Top od smokvinog drveta), Vili Paoletić (Najuža ulica), Enis Čišić (Kolci s piana), Vodnjanski bumbari (Aleksa Gajić), Vjeran Juhas (Perojski pop) i Vibor Juhas (Vodnjanski zvonik). Scenarije je prilagodio Vjeran Juhas. (iPress)