Građani su već više puta imali priliku vidjeti, a i osjetiti na vlastitoj koži kako gradonačelnik Zoričić nakon opravdanog negodovanja javnosti mijenja vlastite odluke - kiosci, zabrana gradnje, zabrana prometa, stupići i nova pravila parkiranja.
Sve spomenute gradonačelnikove greške i povučene odluke dokaz su da nije u stanju shvatiti posljedice svojih odluka, što je za grad štetno i opasno. Kada je netko dokazano nesposoban shvatiti posljedice svojih odluka, svaka njegova nova odluka opravdano budi istu sumnju.

Umjesto da nove odluke u području koje je iznimno složeno, poput prometa i parkiranja, utemelji na prometnoj studiji u čijoj izradi bi trebale sudjelovati i različite kategorije građana pogođenih takvim odlukama, Zoričić naknadnim, također zbrzanim odlukama pokušava gasiti požar koji je sam zapalio. Takav način donošenja odluka je neodgovoran i izrazito drzak prema građanima ovog grada. Gradonačelnik je usred turističke sezone odlučio uvesti novi režim prometa, novi režim dostave u starogradskoj jezgri i novi režim parkinga. Dakle, u trenutku kada je u našem gradu najveći broj ljudi i automobila. Unatoč brojnim upozorenjima na posljedice takvih odluka. Možemo! je nažalost jedini na Gradskom vijeću glasao protiv odluke o parkiranju, svjestan svih problema koji će nastati njezinom primjenom te da se nepromišljenošću i brzopletošću problem ne može i neće riješiti.

Zabrane mogu funkcionirati tek kada se stvore alternative dolasku u grad osobnim vozilima. Problem prometa i parkiranja u gradu se ne može riješiti bez djelotvornog javnog prijevoza.
Ovih smo dana prikupili puno svjedočanstava građana o posljedicama odluke o parkiranju. Spomenut ćemo samo neke:
Ljudi koji dolaze u grad na sastanak ili nešto obaviti, dolaze na sat-dva i moraju platiti 24 kune parking (banka, pošta, FINA, razne institucije). Ako prijeđu u treći sat, vrijeme se diže na 36 ili čak 90 kuna. Zbog toga bi tvrtke u zoni pod naplatom mogle gubiti klijente.

Pravne osobe za svoju mjesečnu kartu koja im ne jamči slobodno parkirno mjesto trebaju izdvojiti 400 kuna mjesečno. Ako kupe godišnju kartu, iznos će biti 320 kn mjesečno, odnosno 4.800 kn ili 3.840 kn godišnje za samo jedno vozilo na ime tvrtke ili obrta. To nije način za poticanje obrtništva i poduzetništva u centru grada.
Najmoprimci gradske tržnice nemaju “adresu” pa ne mogu aplicirati za mjesečnu kartu na parkingu tržnice. To ih primorava da se vozikaju u režimu: dovesti i iskrcati robu, odvesti vozilo negdje drugdje, vratiti se na tržnicu bez vozila / otići nekako po vozilo, natovariti neprodanu robu i otići. Često su u pitanju osobe starije životne dobi. A što je s kupcima? Potrebno je na svaki mogući način stimulirati ne samo lokalnu proizvodnju, već i kupovinu. Salata ne smije koštati najmanje 12 kuna više na tržnici zbog parkiranja.

Ne postoji mogućnost plaćanja parkiranja samo za vrijeme koje se koristi. Zašto ako ostanemo 10 minuta duže moramo plaćati dodatni puni sat? Nije li to krađa? EasyPark aplikacija za pronalaženje i plaćanje parkirališnih mjesta s odgovarajućom naknadom, naprimjer, posve je uobičajena i vrijedi u 20 zemalja EU-a, Srbiji i Crnoj Gori i njome se plaća samo vrijeme koje se koristi u minutu. Kod nas turisti lutaju u potrazi za parkirnim mjestom, stvarajući gužvu, zatim lutaju tražeći parkomate, moljakaju kovanice po trgovinama, kioscima i ugostiteljskim objektima jer nemaju nikakvu drugu mogućnost plaćanja. Isključivo kovanicama, često i do 60 kuna? Zašto se ne može platiti karticom, mobilnom aplikacijom ili zašto nema uređaja za zamjenu novčanica kovanicama? Parkinzi i slobodna mjesta mogu se tražiti i Find & Park aplikacijama, čime se štedi vrijeme i smanjuju prometne gužve.
Metoda pokušaja i pogrešaka s naglaskom na pogreške testiranje je živaca građana, koji gube vrijeme proučavajući nova pravila, kupuju nove mjesečne karte, odlaze na šalter žaleći se na različite aspekte odluke. Pula parking d.o.o. za to vrijeme plaća izradu novih obavijesnih ploča i naljepnica. Grad plaća umirovljenike stražare. Radi se o najzornijem mogućem prikazu nesposobnosti gradonačelnika i direktora Pula Parkinga.
Odluku o organizaciji i načinu naplate parkiranja na području Grada Pula-Pola potrebno je ukinuti i vratiti na snagu odluku koja je prethodno važila, a zatim krenuti u hitnu izradu prometne studije koja treba obuhvatiti promet, parkiranje, garaže, razvoj alternativnih oblika prijevoza i nove tehnologije. Ukidanje ili reduciranje prometa i parkiranja može i mora teći samo paralelno s osiguranjem alternativa, navode u priopćenju iz Možemo! Pula. (iPress)