Za nagradu Grand PRix za najbolja ostvarenja u struci, na adresu Hrvatske udruge za odnose s javnošću pristigao je rekordni broj komunikacijskih projekata realiziranih u razdoblju od 1. siječnja do 31. prosinca 2013.

OGLAS

PREKID-P-VEZE-1002-M


U 9 kategorija, 5 javnih institucija, 3 nevladine organizacije, 15 kompanija te 14 agencija za odnose s javnošću, prijavilo je ukupno 45 projekata. Među njima je i nekoliko projekata agencije Manjgura koja je kazneno prijavljena za sumnju u izvlačenje novca iz lokalnih proračuna, u suradnji s IDS-om, još 2009. godine.

Kaznena prijava u ladici: Uspješna višegodišnja suradnja Manjgure, IDS-a i gradskih proračuna

PR agencija Manjgura se hvali kako su njena 'sva tri projekta' koji spadaju u područje javnog sektora i političke komunikacije stigla do finala. Riječ je o projektima – "Grad Pula, Arena dobrih festivala" (u suradnji  s Gradom Pula), "Stjepan Kožić, naš župan!" (u suradnji s HSS-om Zagrebačke županije) te "Šibeniče, probudi se. Vrime ti je!" (u suradnji s HDZ-om iz Šibenika).

Treba podsjetiti kako kaznena prijava zbog 'osnovane sumnje' u zloporabu položaja i ovlasti, sklapanje štetnih ugovora te udruživanje radi počinjenja kaznenih djela protiv RH protiv gradonačelnika Pule Borisa Miletića, njegovog šefa ureda Bernarda Zenzerovića, tajnika IDS-a Tedija Chiavalona te Krešimira MacanaZorana Pucarića iz PR agencije Manjgura još uvijek nije razriješena ili o tome nije izvješćena javnost. 

Riječ je o prijavi u kojoj ih se tereti da su 'svjesno i namjerno oštetili proračun Grada Pule i poduzeća u vlasništvu Grada Pule u iznosu od 585.264,50 kuna još u predizbornoj kampanji 2009.'

Ukratko, umjesto da trošak predizborne kampanje sadašnjeg pulskog gradonačelnika Miletića plati njegova stranka IDS, najveći dio troškova Manjguri plaćen je iz proračuna Grada Pule te pulskih javnih tvrtki, tvrdi se prijavi. Navode se i datumi te iznosi koliko je kada platila pojedina javna tvrtka i Grad Pula.

Iz dokumenata koji su objavljeni vidljivo je i da su, u vrijeme IDS-ove kampanje za župana Ivana Jakovčića, koju je vodila Manjgura i Krešimir Macan, na račun agencije stizale zanimljive uplate: Istarske ceste d.o.o. 80.000, Rabac d.d. s 12.295,08 kuna, Istarska županija 65.000 kuna, SBE Rijeka 91.000 te Agencija za ruralni razvoj Istre, Cesta d.o.o. Pula i MIH d.o.o. Poreč po 40.000 kuna. Ukupno je riječ o svoti od 408.295,08 kuna. 

Zašto prijava još uvijek leži u DORH-ovoj ladici dok Manjgura, evo, hvali se, sve ove godine i dalje radi kampanje za IDS i lokalnu samoupravu pod njegovom kontrolom? Ukoliko kaznena prijava nije osnovana mogla je tisuću puta biti odbačena, pa je vjerojatnije kako DORH cijelu priču gura u zastaru.  

Popis prijavljenih projekata sa stranica HUOJ-a

JAVNI SEKTOR:

Grad Šibenik - Hodajući kolegij gradonačelnika, Grayling - Welcome Croatia!, Kreator ATK za JUZPV - Valorizacija kanala Sv. Ante u Šibeniku, Manjgura i Grad Pula- Grad Pula, Arena dobrih festivala

NEVLADIN SEKTOR:

Dialog komunikacije - Dani komunikacija,Millenium promocija za Edward Bernays - Lansiranje Edward Bernays Visoke škole za komunikacijski menadžment, Sve za nju i Quadrans - SVE za NJU, najbolju prijateljicu

DOP:

Hrvatski Telekom - Solarni suncokreti,Hrvatski Telekom- Zajedno smo jači, ZABA - Moj ZABA start,Karlovačka pivovara - Dan V,Croatia osiguranje - Ljeto s Croatia osiguranjem, Dukat - Ja volim mlijeko, Allianz Zagreb - Treneri velikog srca, Pragma i Grupacija proizvođača piva, slada i hmelja pri HGK - Kampanja odgovorne konzumacije alkohola kod maloljetnika, Select PR  - Pokreni se!,In medias res komunikacije i JGL -  I more je živo

MALE I SREDNJE TVRTKE:

Festival Opatija – FEN, Menart - Dubioza Kolektiv: Apsurdistan, Media Val i Adria MM produkcija - Ultra Europe, Dialog komunikacije za Adidas Croatia - Adidas godina trčanja, Abrakadabra integrirane komunikacije - Aussie predstavljanje

VELIKE TVRTKE:

Ericsson Nikola Tesla - 60 obljetnica suradnje Ericssona i Ericssona Nikola Tesla, Poslovni sustav Coca-Cole u Hrvatskoj i Premisa - Obilježavanje 45. g  poslovanja Coca-Cole u RH, Dukat - Dukat, tvrtka prijatelj bicikala, Vipnet - Zagrli život

INTERNE KOMUNIKACIJE:

PBZ -  Ispuni mi želju, Hrvatski Telekom - Znanje četvrtkom,Karlovačka pivovara - Misija, vizija, vrijednosti, Karlovačka pivovara - 5za5, Poslovni sustav Coca-Cole u Hrvatskoj i Media Val – Coca-Colin Tjedan kretanja, Proximity - To nisu samo riječi, to su ozbiljne stvari, Sve 5 - Udomljavanje božićnog drvca, Erste banka - Erste TV, Ericsson Nikola Tesla - Sastanak svih zaposlenika

DIGITALNE KOMUNIKACIJE:

Ping pong dvosmjerne komunikacije - Philips lumea, Maksima, HT, HD - Prva izložba na tabletima

PRILAGODBA  GLOBALNE KAMPANJE:

BASF - Lančana reakcija, Nestlé Adriatic i Media Val - Ukusan i hranjiv doručak svakog jutra, Grayling - Join the pact - Ako piješ, ne vozi, Dialog komunikacije za Adidas Croatia - D Rose Tour

POLITIČKA KOMUNIKACIJA:

IDS - Izborna kampanja za istarskog župana, Valter Flego, Manjgura - Šibeniče, probudi se. Vrime ti je!, Manjgura i HSS Zagrebačke županije - Stjepan Kožić, naš župan!, HDZ, Gradski odbor grada Karlovca - Iz kuće na bojište! Izbori za lokalnu samoupravu 2013

Godišnje nagrade HUOJ-a najboljim komunikacijskim projektima održat će se u petak, 14. ožujka u Zagrebu. (iPress)

Vezani tekstovi:

Kampanja iz proračuna: Miletić, Chiavalon, Zenzerović i Manjgura oštetili Pulu za 585 tisuća kuna?

Novi dokumenti: I za Jakovčićevu kampanju Manjguri novac iz proračuna i javnih poduzeća