Ovogodišnji uskrsni program u Poreču, održan na Trgu slobode, privukao je brojne građane i goste, ispunivši gradsko središte veseljem, mirisima tradicijskih delicija i brojnim sadržajima za djecu i obitelj. Manifestaciju su zajednički organizirali Turistička zajednica grada Poreča i Grad Poreč, s ciljem očuvanja blagdanskih običaja i stvaranja tople, zajedničke atmosfere.
Program je započeo u subotu „Slatkim jutrom“, kada su učenici i mentori Turističko-ugostiteljske škole Antona Štifanića posjetiteljima ponudili razne slastice – od klasičnih pinci, fritula i orahnjača, do modernijih varijacija s pistacijom i vanilijom. Posebna atrakcija bila je čokoladna fontana, a najmlađi su uživali u brojnim radionicama i igrama – od ukrašavanja pisanica, tucanja jaja i oslikavanja lica, do druženja s veselim uskrsnim zecom koji je dijelio čokoladna jaja. Obiteljski duh dodatno je naglašen kroz popularne, tradicionalne društvene igre poput pičenja jaja.
Sajam domaćih proizvoda, koji se odvijao tijekom cijelog vikenda, predstavio je bogatu ponudu lokalnih proizvođača – od maslinova ulja, vina i meda do lavande i svježeg povrća. Vrhunac vikenda bio je tradicionalni uskrsni domjenak u nedjelju, uz besplatnu fritaju sa šparugama i špaletom, obojene pisanice i čašu vina, dok je glazbeni ugođaj upotpunio Big Band Pula.
Izvrsni turistički rezultati za uskrsni vikend
Uskrsni blagdani označili su i početak turističke sezone u Poreču, a ostvareni rezultati iznad su očekivanja. Tijekom produženog vikenda zabilježeno je značajno povećanje dolazaka i noćenja u odnosu na prethodne godine, pri čemu su većinu gostiju činili posjetitelji iz susjednih zemalja – ponajviše Njemačke, Italije, Austrije te Slovenije.
Porečke hotele, kampove i privatni smještaj ispunili su gosti željni proljetnog odmora, a blaga klima, bogat blagdanski program i kvaliteta usluge dodatno su doprinijeli pozitivnim dojmovima i zadovoljstvu turista.
U periodu od 18.4. do 21.4 realizirano je 9.000 dolazaka te više od 38.000 noćenja. Što se tiče emitivnih tržišta najviše noćenja ostvarili su Nijemci, na drugom su mjestu Talijani, na trećem Austrijanci, na četvrtom domaći gosti te na petom gosti iz Slovenije. Najviše je noćenja realizirano u hotelima, privatnom smještaju te kampovima.
Od početka godine do 21.4. realizirano je 67.000 dolazaka (ind 113) te 233.000 noćenja (ind 116). Glavna emitivna tržišta: Hrvatska, Austrija, Njemačka, Slovenija te Italija.
Kako navode iz HTZ-a, prema destinacijama najviše noćenja je bilo u Dubrovniku, Poreču, Rovinju, Splitu, Zagrebu i Zadru, što Poreč čini najposjećenijom istarskom destinacijom ovih blagdana. To potvrđuje da je Poreč prepoznat kao atraktivna destinacija i izvan glavne sezone, te da kvalitetna suradnja lokalnih institucija, obrazovnih ustanova i turističkih dionika doprinosi cjelokupnoj slici grada kao poželjne i dinamične destinacije. (iPress)