- Želim Pulu kao moderan i uključiv grad, i izgledom i duhom. Grad po mjeri svih njegovih građana. Grad koji će otvarati nove horizonte onima koji u njemu žive i onima koji ga iznova posjećuju.

Da Pulu u zadnje četiri godine mijenjamo nabolje prepoznaju i iza Učke, pa je kampanju u kojoj tražimo još četiri godine vašeg povjerenja osmislio mag političkog marketinga, dizajner Boris Malešević. Uvijek s ljudima i uvijek za ljude, iskreno i bez fige u džepu, poručio je aktualni pulski gradonačelnik Filip Zoričić. 

Ujedno je ova objava označila i ulazak u ozbiljnu predizbornu kampanju Zoričića koji u svim do sada provedenim aknketama osvaja najviše povjrenja građana Pule.

Na upit pratitelja naveo je da će ga Maleševićeve usluge koštati 3.000 eura.

„I sve ćemo detalje troškova objaviti, a siguran sam da će moja kampanja biti najjeftinija, kao i prije četiri godine“, naglasio je gradonačelnik Zoričić. (iPress)