Vodovod Pula-Labin d.o.o. plasirao je unaprijeđenu verziju aplikacije „Moj Vodovod Pula”, jednostavnog i praktičnog digitalnog rješenja dostupnog svim korisnicima na pametnim telefonima. Nova aplikacija pruža brži i praktičniji proces prijave čime se značajno unapređuje korisničko iskustvo, povećava operativna učinkovitost te dodatno pojednostavljuje poslovanje.
Korisnicima su dostupne brojne funkcije, među kojima: plaćanje računa, pregled plaćenih i neplaćenih računa, prijava stanja vodomjera, primanje obavijesti o prekomjernoj potrošnji vode, upravljanje postavkama profila, uz mogućnost dodavanja više šifri potrošača.
Platforma omogućava jednostavniju komunikaciju i bolju kontrolu potrošnje čime se dodatno unapređuje kvaliteta odnosa između korisnika i poduzeća.
Ova inicijativa predstavlja važan korak u digitalnoj transformaciji poslovanja Vodovoda PulaLabin d.o.o. te potvrđuje predanost korištenju pametnih tehnologija usmjerenih korisnicima, s ciljem postizanja još višeg stupnja zadovoljstva i transparentnosti.
Aplikaciju je moguće besplatno preuzeti skeniranjem QR koda kamerom pametnog telefona ili putem Google Play i App Store platformi. Također, korisnici se mogu registrirati i putem web portala: moj.vodovod-pula.hr, korištenjem osobnih podataka i svojom šifrom potrošača. (iPress)