Poštovani gospodine Poljak,
obraćamo Vam se molbom za intervenciju u Hrvatskoj pošti u Puli u svezi dostave pisama, dokumenata i paketa (s naglaskom na dokumente i posebice na račune).
Živimo u okružju Pule u općini Medulin i naše građanstvo ima ozbiljne prigovore na dostavu pošte iz Pule. Navodno, poštari dolaze dva puta tjedno i to je dostatno, ali prečesto se događa da važne račune dobijemo u tuđim ormarićima ili izvan rokova plaćanja. To izaziva da organizacije koje redovito šalju račune i očekuju redovito plaćanje, moraju slati opomene pa i prijetnje ovrhama nedužnim građanima. S druge strane, građanima je još gore. Zbog aljkavosti poštara kojima je svejedno u koji ormarić ubacuju važne dokumente ili račune i kada - mogu nastati velike štete i ovrhe.
Neke pritužbe naših građana su znakovite; jedna bolesna i nepokretna umirovljenica kojoj pošta nije dostavila potvrdu o plaćanju dopunskog osiguranja, nakon Hitne pomoći i boravka u bolnici morala je platiti cjelokupni iznos liječenja.
Bilo je problema građana i s kasnom dostavom dokumenata.
Imali smo više građana koji su dobivali opomene; ili zbog računa koje su naknadno nađeni u tuđim ormarićima, koji su dostavljeni iza roka plaćanja ili još gore, koji nisu ni dostavljeni.
Zbog ovih pritužbi pokušali smo kontaktirati s odgovornim izvršiteljem u pulskoj pošti, ali smo ostali iznenađeni da krijete imena odgovornih osoba na takvim javnim položajima. Naše iskreno mišljenje je, da je tu nepotrebna netransparentnost. Nitko ne zna identitet osobe koja generira naše probleme lošim algoritmom provedbe dostave (ni AI) pa smo bili prisiljeni obratiti se Vama kao izvršnom direktoru Divizije mreža Hrvatske pošte d.d. (Građanska inicijativa Premanture)